Author Topic: Critical thinking  (Read 1626 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Frodo

• Member
  • *
Critical thinking
« on: February 17, 2016, 16:26:05 PM »
stoler på Oss ..det er malware ... Det er alt Det er :-)

Ok, nei det er ikke skadelig programvare. Jeg er sikker.

stoler på oss ..det er malware ... det er alt det er :-)

Se bildet. Hvis du får 100 overskrifter og bilder av døde mennesker. Det er ikke skadelig programvare.

De har en mening.

Og det er sant. En periode de markerte teksten. Det ga en mening.

Min venn, dont jeg ønsker å krangle med deg. Du telefonen er ikke hacket, det er infisert med et virus som mange andre telefoner vi kjenner til.

veldig bakre
 Men noen ganger. Før det var mor som det bare pop ed opp overskrifter på nettleseren. Men knyttneve dager ingen tvil. Låst skjermer og dieectly inteferring med skriving. Ingen tvil. Sms og bildet. Im skulle ikke snakke om de som kommer opp på skjermen. De har alltid døde mennesker eller overskrifter som gir mening. Få 100 overskrifter som inneholder døden fra malware. Tey det på telefonen. Det er ikke ofte det skjer. 2 ganger i løpet av de siste ukene. Og 5 ganger i fjor. U

Og det er sant. En periode de markerte teksten. Det ga en mening.

Jeg må ha forbanna på rigth person. Det er sant. Appen jeg ikke. Men historien er sann. W lue om kartet valg?
Intefer med skriving. Låse skjermer. Mess med skriving worda. Det er sant. Jeg har blitt hacket. Det er sant

Det er sant

Jeg skrånende bevis noe jeg vet det. Men historien er sann. Dens mest 2014 og 13. Jeg vet ikke hvorfor det skjedde. Det minnet meg den siste og den døde mannen. Men bare noen få, og som sjelden skjer. Men ting i 2014 da merket tekst og alt fikk gal. Men det minnet om at

Men ser same.bur aldri den samme metode. Mer marled ord og newsarticles dukke opp etter hverandre. Mye på samme måte med bilder, og det var omtrent det samme emnet. De har også endret teksten viste tekstforslag.

Lar fjerne Vica kortet ting bare ikke fungerte en gang og programmet var bare for moro skyld. Mange donr tror på magi, magi og en forbannet telefon så dvs opnional du vi har en avtale. :) Resten er sant, og du vil ikke slå meg. :)

Men skrånende bevis noe. Hvis sin malware u vil forstå hvorfor jeg fikk det galt det minner om ting som skjer flere intens. Denne gangen svært få tegn det siste året slik at telefonen migth har forbannet meg. Men telefonen da hadde forbannet meg. :) Belive ting fordi jeg har hatt mange artikler som kommer opp og en gal telefon nå sjelden.