Author Topic: 60 Minutes Interview - in het Engels  (Read 2502 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nikitaeurope

• Guest
60 Minutes Interview - in het Engels
« on: March 15, 2011, 20:51:40 PM »

60 Minutes Interview Julian Assange - Deel 1 van 4

60 Minutes Interviews Julian Assange 1/4

60 Minutes Interview Julian Assange - Deel 2 van 4

60 Minutes Interviews Julian Assange 2/4

60 Minutes Inteview Julian Assange - Deel 3 van 4

60 Minutes Interviews Julian Assange (Extras) 3/4

60 Minutes Interview Julian Assange Deel 4 van 4 - Overtime

60 Minutes Interviews Julian Assange (Overtime) 4/4

Voor wie de boel liever niet stukjes wil zien. Hier is het hele interview aan een stuk

Julian Assange Wikileaks 2011.01.30 (60 Minutes show) HD 720p

« Last Edit: March 16, 2011, 01:19:34 AM by nikitaeurope »

Offline Daisy

• Member
  • *
Re: 60 Minutes Interview - in het Engels
« Reply #1 on: March 15, 2011, 21:36:14 PM »
Kun je de Engelse interviews niet beter het algemene gedeelte plaatsen en dit gedeelte bewaren voor echt Nederlandse en Belgische zaken? Het gaat er niet om wie de meeste topics heeft, maar om de inhoud. (En daar schortte het trouwens nog behoorlijk aan in dit interview, leuk misschien als je nog nooit van Julian Assange gehoord had, maar van 6 uur interviewen mag je toch wat meer verwachten)
Er gebeurd genoeg in Nederland om het daar over te hebben, Afghanistan, gemanipuleerde politici, kernwapens, Gongrijp, allemaal Nederlandse onderwerpen.

nikitaeurope

• Guest
Re: 60 Minutes Interview - in het Engels
« Reply #2 on: March 16, 2011, 01:58:42 AM »

Hallo Daisy,

ik houd mij op dit moment nauwelijs bezig met het andere deel van het discussiebord omdat ik als moderator ben aangesteld om het Nederlandse deel mee te helpen opbouwen. En toen ik gisteren starte was er nog helemaal niets. Dus plaats ik zaken die ik belangrijk vind en het 60 Minutes interview hoort daar naar mijn idee heel zeker bij omdat het een vrij recent een zeer uitvoerig interview is. Hetzelfde vind ik ook van de uitvoerige documentaire van de Australische journalist Davis en eveneens van de door de Zweedse TV gemaakte documentaire met de naam WikiRebels.

Al deze documentaires geven een heel goed beeld van de manier waarop Wikileaks werkt. En ja logisch is het zo, dat iemand die ze al een hele tijd volgt dit misschien al lang heeft gezien en het maar saai vindt. Ik moet echter ook er vanuit gaan dat er wel degelijk niet alleen maar "die hard fans" van WL op deze site rondhangen maar zowel nu, alsook in toekomst wellicht mensen op dit forum terecht komen die veel minder goed geinformeerd zijn dan jij en die gewoon wel behoefde hebben aan documentaires waarmee ze een idee kunnen opdoen.

Zoals gezegd ik vind een aantal van die documentaires echt een basis, een sort van "must see". En vandaar dat ik ervoor heb gekozen om ze te plaatsen ondanks het feit dat ze niet in het Nederlands beschikbaar zijn op dit moment. Dat kan natuurlijk altijd nog veranderen en mocht ik ze in toekomst ergens tegenkomen in het Nederlands, dan zal ik de link gewoon vervangen door de Nederlandse versie van de video.

De door jouw geplaatste 2 documentaires van de VPRO horen daar overigens voor mijn gevoel ook bij.  Het zijn documentaires die een heel goed beeld geven. Dus hartellijk dank daarvoor.

Hoewel mijn computer standard kompleet dichtslaat zodra ik probeer op de website van de VPRO te komen. Geen idee waar dat aan ligt. Ik weet ook niet of andere mensen daar ook last van hebben.

"Er gebeurd genoeg in Nederland om het daar over te hebben, Afghanistan, gemanipuleerde politici, kernwapens, Gongrijp, allemaal Nederlandse onderwerpen."

Voor wat betreft dit hier:  Gongrijp en gemanipuleerde politici hebben we artikelen over staan. Afghanistan en kernwapens tot nu toe nog niets. Maar ik kan natuurlijk in 2 dagen tijd niet toveren. Ik ben gisteren zo'n 14 uur bezig geweest en vandaag nog maar eens eenzelfde tijd om een soort van basis neer te zetten van zaken waarvan ik vind dat die in ieder geval erop moeten.

Plus ieder mens heeft zo zijn eigen belangstelling. Voel je volledig vrij om alles wat jij interessant vindt gewoon zelf te plaatsen. Je bent niet afhankelijk van hetgene dat ik een interessant onderwerp vind.   :)

« Last Edit: March 16, 2011, 08:20:45 AM by nikitaeurope »