Poll

Synes dere Anonymous sine ddosh angrep på ap\høyre sine nett sider er riktig?

Ja
3 (50%)
Nei
0 (0%)
Hvem faen er anonymous
0 (0%)
AP og Høyre er noen gjeng med jævla arrogante jævler!
1 (16.7%)
WE ARE LEGION
2 (33.3%)

Total Members Voted: 6

Author Topic: Hei hva synes dere om anonymous sine ddosh angerep på ap\høyre  (Read 3313 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Hawk D.

• Member
  • *
  • Thats how big brothers see`s us.
Så hva synes dere om anonymous sine ddosh angerep?
"The worlds most dangerous enemy is ignorance"
-Julian Assange

"When the people fear their government, there is tyranny; when the government fears the people, there is liberty. "
Thomas Jefferson

"People should not be afraid of their governments governments should be afraid of their people

Offline herolegendary

• Member
  • *
Re: Hei hva synes dere om anonymous sine ddosh angerep på ap\høyre
« Reply #1 on: June 27, 2011, 08:38:26 AM »
Jeg tror på Gud og jeg tror på Jesus men det er ikke nok til å be.... Pilotene ber også før da de flyr for å bombardere Libya. Obama ber før da han gå til kirken på sondag, på mondag betale han for mer våper og bomber som USA kan bruke i Afganistan, Irak og Libya.

Jeg tror på Gud men jeg synes at Gud krever mer av oss. Det er tid for krisne folk ber og gjøre noe for å slutte krigen.

Offline Nefn

• Full Member
« Reply #2 on: June 27, 2011, 13:18:34 PM »
Jeg tror dere to er useriøse og falske.

Offline Uglybugly

• New Member Group
  • *
« Reply #3 on: July 11, 2011, 18:27:40 PM »
syns ddos angrepene er for svakt skyts med tanke på hva Høyre og AP faktisk gjorde. Ddos angrep er ikke særlig effektivt akkurat-_-

Offline Brightlighted

• Member
  • *
« Reply #4 on: July 20, 2011, 21:07:01 PM »
Hva faen har Gud og Jesus med dette å gjøre? Sniffer dere maling?

Offline Nefn

• Full Member
« Reply #5 on: July 21, 2011, 13:29:17 PM »
For ordens skyld vil jeg legge til at; en grunn til at jeg var krass var at jeg ikke er kjent med noe ddos angrep fra media ei er det noe referansemateriale til dette, og så virker det da for meg som å være veldig rart å dra i gang noe prat om så fjernt og dumt som gud og jesus.

Offline kvikk

• New Member Group
  • *
  • sup
« Reply #6 on: September 17, 2011, 18:22:04 PM »
Norge's anonop på twitter, som utførte et DDoS angrep på nettsidene arbeiderpartiet.no over flere dager, og hoyre.no, (som dld-vedtak protest) skjedde mye i slutten av mai måned, men det var vel lite mediadekning over dette. Ddosh angrep, eller Jesus; vet jeg lite om, da Bondevik regjeringa er over for lenge sida.
Regner med regjeringen kommer til å følge amerikanerne og flytte nettsider helt over til sosiale medier som facebook og twitter.  Det vil gi økt beskyttelse mot DDoS-angrep, men åpner bare for email-hacking angrep istedet. Med Høyre's nye oppslutning, koblet med overlegne tweets fra Erna Solberg vil nok politiske høy-profilerte aktører's kontoer være et yndigere mål en et enkelt DoS-angrep mot parti-sider. Jens Stoltenberg er jo flink til å ta med sin ipad på reiser, noe som er lite heldig  med tanken på lukket kildekode; koblet med apps som samler inn masse informasjon uten å opplyse om det, se http://www.datatilsynet.no/templates/Page____3982.aspx
万岁共产党和Wikileaks的万岁!